O czym musisz pamiętać, decydując się na wdrożenie CRM?


Coraz trudniej wyobrazić sobie funkcjonowanie współczesnego przedsiębiorstwa bez systemu CRM. Dotyczy to już nie tylko największych przedsiębiorstw, ale również małych i średnich firm. Platforma CRM optymalizuje procesy zachodzące w organizacji, zwiększa efektywność pracowników, przynosi wymierny wzrost sprzedaży. Na co zwrócić uwagę, wdrażając CRM?

Elastyczne i skalowalne rozwiązania

Dobry system CRM rośnie wraz z organizacją. Powinien być elastyczny, a więc zawierać rozwiązania dostosowane do wymogów różnych przedsiębiorstw. Na każdym etapie istnienia organizacji potrzeby i cele biznesowe mogą ulegać dynamicznym zmianom. Tylko elastyczna platforma CRM sprawi, że przedsiębiorstwo będzie w stanie szybko dostosować się do nowych warunków.

Kompleksowość

Chociaż systemy CRM – zgodnie z nazwą – służą budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami, obecnie obejmują znacznie więcej obszarów funkcjonowania organizacji. Wiodące platformy CRM to szyte na miarę rozwiązania, ułatwiające pracę serwisu, sprzedaży i marketingu, zarówno B2B, jak i B2C. Im więcej procesów zostanie zautomatyzowanych dzięki CRM, tym większa redukcja kosztów. Zmniejsza się obciążenie pracowników rutynowymi zadaniami, mogą więc skupić się na kluczowych projektach.

Największą popularnością cieszą się systemy działające w chmurze. Gwarantują one bezpieczeństwo i ciągłość działania niezależnie od ewentualnych awarii sprzętu.

Utrzymanie i rozwój Platformy Salesforce

W kontekście systemów CRM istotne są również szybkie wdrożenie, a także rozwój oprogramowania. Powinno ono być łatwe do dostosowania do zmieniających się potrzeb biznesowych użytkownika. Takie kryteria spełnia najpopularniejszy obecnie CRM – Platforma Salesforce. Za utrzymanie i rozwój platformy Salesforce w przedsiębiorstwach odpowiada doświadczona firma Craftware, która przygotowuje dla klientów rozwiązania szyte na miarę i zgodne z celami biznesowymi. 

Warto korzystać z doświadczenia i technologii udostępnianych przez partnera. Firma Craftware może zaoferować swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania, na przykład w postaci wsparcia specjalistów, migracji Platformy na nowoczesny i bardziej wydajny interfejs Lightning czy realizacji projektów zwinnych, dzięki czemu możliwy jest szybki zwrot z inwestycji.

Recent Content